On my way home..

Nu sitter vi i bilen, Jag & min vän Emma.. Påväg hem från Ivö. En underbar helg spenderats med sol och bad. MASSA SOL. Så här ska det vara direkt i Maj!  Vi svennar hade ju förfan levt livet. Ärligt talat ville jag inte hem nu, tillbaks till jobb och laga middag själv igen. Ensamt.

Men snart kommer ELdus hem, på söndag tror jag. eller nått. 3 veckor har gått förbi, och herregud har det faktiskt gått fort. otroligt va? Men det är för jag har en underbar familj och vänner, utan er hade mitt liv inte varit något alls. Jag älskar er!

Ledig denna helgen som kommer nu, Så då hoppas jag på solen igen.

Men annars har vi haft väldigt trevligt i helgen. Spelat spel (geni) som jag förövrigt vann en gång av två hehe. ;-)
Lekt på lekplatsen i en speciell gunga som man kan snurra satan i gatan i. Och Andreas, (Emelys pojkvän) är lång som ett hus så han har snurrat oss i en vääääldans fart. Haha jag tålde inte det, Så fort han kom upp i den farten fick jag skrika som en galning att han skulle stanna hehe. Annars hade någon unge fått en spya i huvudet. Men Emma, Emely och Liam som satt och höll i sig hos Emely skratta som dårar, och vi andra också för den delen eftersom vi titta på haha.

Får slänge in lite bilder från Emma sen hehe.

Nåja nu ska jag prata med Emma som kör i 150km/h (hon vill hem)
hehe.

/ Puss en solbrännd Milloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0