Malmös Stolthet.

Kvällen då jag & Älskling åkte till Thailand sändes "Renée möter Circus Zlatan" på tv, Vi båda var smått besvikna att vi missa det, men glömde fort bort det då man låg på en vit strand med 30c varmt ;-)

 & nu i min ensamhet kom jag på det, Jag har ju inte seett det ännu, In på älskade youtube där allt finns, och kollade på hela avsnittet!

Det är inte ofta man får se intervjuer med Zlatan, men när man väl gör det så växer han i hjärtat hos folket. Speciellt vi här i lilla skåne och ja definitivt Malmö. Han är ju stoltheten härifrån, Så fort du är utomlands och berättar att du är från Sverige, så nämner folk Zlatan, Så stor är han utomlands. Han har tom. satt Malmö på  världskartan. Vem skulle bry sig om Malmö annars? 

Det jag ville komma fram till var att man sitter faktiskt och ler mestadels genom programmet, Han har fått så mycket skit för att vara kaxig och divig och hans enda förklaring är att han förösker hålla båda fötterna på jorden. Och än efter alla år på "tronen" tröttnar han inte på sina fans och folk som be rom autografer och annat, Han har inte något emot folk som står utanför hans hus tar foto och glor. Han snackar med folk på gatan och ler för det mesta..

Och han är faktiskt bara mänsklig. Jag tycker fan denna killen e reko utifrån den lilla sida jag sett av honom, och det är ju relativt mycket ändå. 



Det som är helt sjukt är att denna killen gick in och knacka på dörren på det hus han nu bor i, och frågade ifall ägaren hade lust att sälja huset, Mannen måste fått dåndimpen att se det var Zlatan som knackade på, Hehe. Han berätta att dom bjöd in sig själva på en kopp kaffe, Och betalade det han var tvungen till för att få huset.
Ägaren till husets kvinna kom hem senare på dagen, Och då berättade han för sin fru att han sålt huset som i sin tur fick dåndimpen av det, Fast tydligen lugnat ner sig en hel del när hon fått reda på hur mycket han sålt huset för, Som inte riktigt framgått. Men rolig historia dock!





Nog om Zlatan.. 
Jag har min egen bosnier.. Älskade Eldis Ibisevic


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med dig helt,när det gäller Zlatan.Såg själv programmet och tyckte de var bra.Av de man ser där är han väldigt rolig och bjuder på sig själv,och är inte alls divig eller så på något sätt.Han är ju stor runt om i världen,och de vet han om.Men han är ändå en person som bryr sig om människor.Sin familj osv.Nä jag gillar Zlatan:) Han är grym hehe.Take care Milla.Vi hörs.Puss

2008-07-19 @ 13:00:51
Postat av: Milloo

Ja du med Mia! Jag hoppas vi ses på Malmö festivalen? :D KRAAM

2008-07-19 @ 13:50:33
URL: http://millasbravader.blogg.se/
Postat av: Mia

Vet inte riktigt än,kanske kommer ner en sväng då:P du, har du inte lite bilder från Thailand?Nyfiken:)

2008-07-20 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0