Kärlek på andra sidan jordklotet.

Nej faktiskt inte. Bara lite längre ner i europa. Men det känns som du är vääldigt långt borta älskling, och det kan man faktiskt säga också.

Vi har smsat lite med varann idag.. typ 20 sms, inte bra för plånboken, Men vad gör man inte när man saknar varann. Fick höra hans röst i 2 sek, det lilla gav mig hjärtflimmer.  hehe.

För tillfälligt sitter jag och kränger i mig ett paket med Remi nougat, farligt farligt men härligt härligt (sjunger) tills man krängt alla och har en jäkla magknip.

Saw är på tv. Världens sickaste film, Fattar inte ens varför dom får göra såna filmer. Ger ideér till andra idioter vi har här.
Förresten så skrämmer den inte ens mig, Ska du skrämma mig så ska du slänga in typ Exorcisten eller nått. Fan vad jag e cool. Saw skrämmer inte mig muhaha (vi får väla se tills inatt när jag ligger med tänt i hela lägenheten)

Jobb hela helgen, Lördag fest hos Steffo.

Jag tänker på dig älskade (L)


Arlanda, trötta som få. Påväg till vår drömresa.

/ Millo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0