Ivö, Emma och Teori.

Jaha, Då har man spenderat 3 dagar på ivö.. Mysigt att sitta i husvagnen och förtältet äta prata & alla små krypen.
Men sen är det skönt att komma hem i ens egen säng igen hehe. Och till mina fina katter.

Sen åkte jag Jenny och Moa till pildamma för att heja på min bästa vän Emma som uppträdde i Sommar chansen idag.
Hon rocka totally på scenen. :-D  och med all ärlighet (inte bara för hon är min bästa vän) så var hon helt klart bäst! Aavlla var tråkiga och sjöng kärlekslåtar. satt på en stol, lala lite. Inte Emma nej nej. Hon rocka på scenen. Dansa fick publiken med sig. Precis som en artist ska göra.

Och det visade sig också, På sommar chansen tar juryn ut 2 st som ska gå vidare och plus att publiken får rösta på en som ska gå vidare, Så av 8 st går 3 st vidare.
Emma blev en av juryns val plus publikensval så alltså utvald 2 ggr! Faboulöst. ;-)

Jag är stolt över dig Emma. och stolt över att få vara din vän! 

Nu har min älskade sambo varit borta i 4 dagar. Mer tomt än någonsin. 2½ vecka kvar.. Snark.
Fick precis ett sms av honom, där han undra hur det gått för Emma idag och berätta att han sakna mig.. Jobbigt att jag inte fått prata med honom på 4 dagar.. När vi annars pratar varje dag.

Anyway. Sitter & pluggar teori. första gången. Nu e dags att ta tag i det, hehe.
Tänkte jag skulle boka teorin, fixa det i smyg och göra Eldar stolt när han kommer hem. MEN NEEJ, då har dom ändrat reglerna, Nu får man göra teori, halka och uppkörning på en & samma dag. Sånt skit fan.

jaja. Ska snart i säng, jobb imorrn.

Nighty night.. (nattis min älskade eldis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0