Gräsänka.

Ja nu är det givet, Min man har lämnat mig..

Och redan känner jag mig så jäkla ensam.
Ikväll blir det massa läsk godis och glass, allt ångestdämpande man kan hitta!  Och så får man hoppas det kommer något bra på tv, För Eldis har tagit bort möjligheten för mig att se på film från datorn. Wie.

Anywho.

Trodde jag skulle få ligga på stranden och deppa idag, Men vädert känner av mitt humör och bestämde sig för att vara grå precis som jag. Faboules!

äsch, Nu får det vara slut på min ironi här. Jag återkommer när jag har nått vettigare att säga.

Avslutar dock med det här.

Älskling, När du väl läser detta så ska du veta att jag saknar ihjäl dig redan, Du är mitt allt.
Vill du gifta dig med mig?


Oh jag bara skoja ju. Med gifteriet.

Och i dagen i ära, säger jag hejdå på Eldars språk.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Alle

Haha! "Ciao" ... Marija har tagit bort möjligheten att kolla på film på min dator också! Dom där bosnierna/kroaterna är uuuunderbara! Det är någon skräckfilm ikväll på tvåan (tror jag det var) ... Besatt heter den iaf ;)

2008-07-13 @ 15:23:52
URL: http://www.hanky.se/alexandramalmberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0