fynd. (Fula stora och omtalade)

Ibland, Men bara ibland händer det att man shoppar något som hänger med i vått och torrt. JAG som är så kass shoppare som slänger allt omkring mig och inte för den delen är rädd om något. Har lyckats (tror jag) iaf en gång.

För ca 2½ år sen köpte jag ett par örhänge som hängt med ett tag, De flesta som känner mig vet att jag älskar örhänge och byter dom som trosor. Men der beror på att jag alltid gör av med dom... MEN inte dessa par.. För dom e stora, blå och hängande.. Dom har liksom alltid hängt med.. Dom e nog för klumpiga för att göra med då tror jag..

Anledningen att jag kom tänka på det är att jag under dessa år faktskt fått en himla massa kommentarer om dessa ikke så speciella örhänge, Folk kommenterar dom på stan, i kassan, och vänner. Jag e faktiskt in chock för alla kommentarer och då överdriver jag inte. ( kanske lite då ) Dom finns ju faktiskt inte att få tag på igen, vad jag vet.. och inte sett någon som haft dom heller. Köpte dock dom på H&M "LANDET AV SAMMA SAKER SOM ALLA ANDRA KÖPER" och dock har jag inte sett kopier, Förmodligen för att ingen köpte då dom för dom var fula och på REA.

Tänk så tur jag hade, Dom ska behålla forever and ever.. tills jag gör av med dom tillslut.



Fula, stora. och omtalade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0