Bitter?

Min fina vän Alle är själv gräsänka (inte gräsanka som jag råka skriva så fint sist) så vi sitter i samma sits, Hennes kvinna är påväg till samma jävla ställe som min man, Helt sicko. Det är straffet för man ska dejta en invandrare.

I tappert försök till en fin kommentar skickade Alle detta som svar på mitt förra inlägg.


Postat av: Alle

Haha! "Ciao" ... Marija har tagit bort möjligheten att kolla på film på min dator också! Dom där bosnierna/kroaterna är uuuunderbara! Det är någon skräckfilm ikväll på tvåan (tror jag det var) ... Besatt heter den iaf ;)


Och lilla jag ville svara ett lika snällt svar tillbaks.

Alexia Malmbexia! Du tror väl självfallet inte att jag ska titta på besatt alldeles själv i min fula lägenhet mitt på fuking fula nobel med alla fula knarkare. Sen att jag är MÖRKrädd gör inte saken bättre, + att jag förmodligen inte kommer sova på 3 dagar ifall jag tittar på besatt, DÅ jag får för mig att det finns spöken i lägenheten!

jag säger som alla andra säger.. 3 veckor går snabb, och då svarar jag NEJ det gör det inte, Vi kommer lida varenda dag, Alle. But, what a girl to do?
"Ciao"

Upptäckte dock 1 min senare då jag läste igenom mitt svar till henne att det var jävligt bittert.

Flåt, Alle.
Du förstår mitt dilemma.


 En tillfällig bitterfitta.
























Väldigt gammal bild på mig och min vän Alle.
(ge mig mitt hår nu!)


Kommentarer
Postat av: Alle

hahaha! Ja jävla pack asså!! Så söta vi var på den bilden :) Det var samma år som vi fyllde 18.. Jag dejtade en bosnier även då.. Jävla svage fan!! hahaha (jag asså) :P

2008-07-14 @ 00:10:13
URL: http://www.hanky.se/alexandramalmberg
Postat av: JAG

haha neej Alexo, Vi är påväg till Strandbaden där. vi e väl 15år? kommer ihåg att Tommy kom och hälsa på oss på din balkong. Jag var IKKE tillsammans med ELdar iaf, Och han träffa jag precis innan jag fyllde 17. hm.

2008-07-14 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0