Oh Happy Day!

Denna låten och filmen för den delen har jag hört och sett 100ggr minst. Inte för att filmen är så bra i sig själv nej nej, Låtarna och sångarna är ju helt amazing.

Speciellt Oh Happy Day. Som får mitt hår att resa sig på kroppen varje gång jag hör den.. Men bara den sjungs av gänget från Sisters act. och helt otroligt sexiga Ryan Toby! Omfg. hehe.

Med den rösten trodde man att han skulle bli väldigt stor, typ som Laurin hill som också är med i filmen. Fast hon är ju ett koko barn, enligt mig. Sjunger fint och allt det där. men koko.

IAF. här i sverige har ju Ryan inte blivit så stor, kommer ihåg när dom kom ut som City High. Men tydligen nu när jag läser lite om honom så är han väldigt stor i USA som musik skrivare, Han har bland annat skrivit låten MIAMI till Will Smith.
 
Helt underbart sjunger han. njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0